Öğretmen Şikayet Hattı Alo 147


ogretmen sikayet hatti alo 147
ogretmen sikayet hatti alo 147

Öğretmen Şikayet Hattı: Milli Eğitim Bakanlığı İletişim Hattı (MEBİM) “ALO 147” 7 gün 24 saat ulaşabileceğiniz telefon numarası ile talep, şikâyet, görüş-öneri, ihbar ve bilgi edinme konularında her türlü sorununuzu çözüme ulaştırmak adına kurulmuştur. Hızlı ve etkileyici bir çözüm yolu olarak sunulan bu hizmetten tüm öğrenci, öğretmen ve veliler yararlanmaktadır.

Alo 147 MEB

Milli Eğitim Bakanlığı’nın sunmuş olduğu tüm hizmetler, eğitim ve öğretim ile ilgili her konuda bilgi alınabilmektedir. Talep ve şikâyetleriniz doğrultusunda uzman kadro tarafından çözümler sunularak sonuçlandırılmaktadır. Araştırılması ya da incelenebilmesi gerekilen durumlarda ise gerekli kuruluşlar ile iletişime geçilerek en geç 72 saat içerisinde tarafınıza dönüş sağlanmaktadır.

Alo 147 Nedir

Sizlere dönüş yapıldığı durumlarda telefon, e-posta ya da SMS yolu ile bilgilendirme yapılmaktadır. Türkiye’nin en ucuz hizmet veren çağrı merkezi olan ALO 147 ilk olarak Van Erciş’te kuruldu. Van ‘ın en büyük işletmesi olarak kurulan Milli Eğitim Bakanlığı İletişim Merkezi, Türkcell Global ve TURKSAT iş birliği ile kurulmuştur. Çalışanlarını depremzede ve engellilerin oluşturduğu bu hizmet binası birçok insana iş olanağı sağlamıştır. Hem depremzedelerin maddi açıdan kalkınmasına hem de engelli kişilerin toplum içine karışmasına büyük ölçüde olanak sağlayan bu merkez sunduğu hizmetin yansıra kurulma amacı ve yeri açısından da büyük öneme sahiptir.


147 Öğretmen Şikayet Hattı

Depremzede öğrencilerin şehir dışında eğitimlerine devam etmeleri açısından Erciş’te kurulan Milli Eğitim Bakanlığı İletişim Merkezi’nden sağlanan gelir şehir dışında öğrenimlerini tamamlayarak Van’a geri dönecek ve şehrin gelişimine katkıda bulunacaktır. Milli Eğitim Bakanlığı İletişim Merkezi şehrin yeniden yapılanması açısından kurulan işletme,  şehrin gelişimi ve kalkınmasına büyük oranda olanak sağlayacaktır. Milli Eğitim Bakanlığı İletişim Merkezine gelen şikâyet ve taleplerin hızla yanıt bulabilmesi adına bu sisteme geçiş eğitimde tüm sorunların giderilmesi ve daha kaliteli bir eğitim sürecine adım atılması için önem taşımaktadır.

Milli Eğitim Öğretmen Şikayet Hattı

Çalışanların gelen talepler doğrultusunda hızlı ve kaliteli hizmet sunmaları sistemin daha da gelişmesine olanak sağlayarak ikinci bir iletişim merkezi kurulması için ilgili kurumları harekete geçirmiştir. Öğrenim sürecini veliler ve öğrenciler açısından daha güvenli ve  kolay hale getirmiştir.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*